بهترین جاذبه های تایلند

خانه » مکان » بهترین جاذبه های تایلند

بهترین جاذبه های تایلند

تایلند، کشور لبخندها یکی از  زیباترین و توسعه یافته ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا می باشد. جاذبه های کشور تایلند برای هر فردی با هر سنی شگفت آور هستند. شهرهای بانکوک و چیانگ مای شهرهای تجاری این کشور بوده  اما طبیعت زنده ای دارند.

اگر تا به حال  تجربه ماجراجویی در کوهستان را نداشته اید و یا با میمونهای جسور که ممکن است غذای،شما را بدزدند برخوردی نداشته اید و یا سوار فیل های بزرگ تایندی نشده اید به شما توصیه می کنیم با تور تایلند همراه شوید.

سواحل جزیره ریلی

ریلی یک شبه جزیره کوچک و دیدنی کشور تایلند با سواحلی زیبا و باورنکردنی است. تنها راه دسترسی به جزیره رایلی با قایق است. این جزیره با صخره هایی که دارد یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای صخره نوردان از سراسر جهان به شمار می رود. پیاده روی بر شن های سفید و شنا در اب های زلال و گرفتن حمام آفتاب در سواحل بهترین جاذبه های این جزیره زیبا و به یادماندنی هستند.

کو فی فی  (Koh Phi Phi)

سواحلی با شن های سفید، صخره های سنگی حیرت آور و آب های فیروزه ای که پر از موجودات دریایی هستند، این جزیره به بهشت گردشگران تبدیل کرده است. کو فی فی از دو جزیره فی فی دون و فی فی له (Phi Phi Leh) تشکیل شده که جزیره بزرگتر فی فی دون بوده و ساکنانی هم دارد. مهمانی های پر شور و هیجان این جزیره زیبا معمولا در هنگام غروب خورشید برگزار می گردند. ساحل ممیون (Monkey Beach) یکی از جاذبه های سرگم کننده این جزیره زیبا می باشد.

کاخ بزرگ بانکوک

حتی اگر هدف شما از سفر به کشور نایلند، بازدید از سواحل زیبای آن و فیل سواری در طبیعت باشد. بازدید از بهترین جاذبه تاریخی این کشور یعنی کاخ بزرگ خالی از لطف نیست.  حوضچه های زیبا، سالن های پر پیچ و خم های، معابد و آثار باستانی از جاذبه های این مکان تاریخی هستند. مهمترین جاذبه معبد وات فرا کائو Wat Phra Kaeo، می باشد که بودای زمردین را دل خود دارد. اگر به جاذبه های تاریخی علاقه دارید، بهتر است بازدید خود را از کاخ بزرگ آغاز کنید، چرا که جاذبه های تاریخی محبوب بانکوک مانند وات پو و وات آرون و معبد سحر در نزدیکی کاخ بزرگ قرار دارند.

یک شنبه شب ها در واکینگ استریت چیانگ مای (Sunday Walking Street, Chiang Mai)

در این شب می توانید تنها با 2 دلار یکی از غذاهای خوشمزه خیابانی تایلند مانند پد تایلندی، ساتای مرغ، سماسا، کیک خرچنگ، موز سرخ شده، سوسن شیرین، و میوه های تر و تازه را میل بفرمایید. مهم نیست که چه زمانی به بازارهای این خیابان سر بزنید، هر زمان و با هر بهانه ای این خیابان شلوغ است. بعد از خوردن یک غذای  خوشمزه خیابانی، نوبت به خرید سوغاتی می رسد. صابون های طبیعی، پارچه های سنتی رنگارنگ با مجسمه های کوچک و بزرگ مربوط به قبایل محلی، بخور دادن و اسانس ها، آلات موسیقی و نقاشی های زیبا تنها بخشی از سوغاتی هایی هستند که می توانید از واکینگ استریت یانگ مای خریداری کنید.

پای (PAI)

شهرت تایلند بیشتر به طبیعت زیبا و مردم مهمان نواز آن است و سواحل جنوبی آن شهرت جهانی دارند. اما شمال این کشور با توجه به مناظر طبیعی نفس گیری که دارد کمتر در بین گردشگران شناخته شده است. Pai، در استان مائو هنگ Son، محل خوبی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعی این کشور می باشد. این شهر کوچک به عنوان یک مکزیک برای هوپ ها و backpackers شهرت پیدا کرده است. غذاهای محلی و غربی، و دسترسی آسان به معابد، آبشارها و چشم انداز قله Pai از بهترین جاذبه های پای (pai) به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *